Programele noastre pornesc de la analiza nevoilor si intelegerea businessului si se finalizeaza cu etape de follow up in vederea implementarii eficiente a solutiilor de invatare. Scopul acestora este imbunatatirea performantei profesionale, atat prin consolidarea expertizei, cat si prin modelarea tiparelor comportamentale de succes. Portofoliul nostru contine o selectie de cursuri si workshopuri interactive, adaptabile ca format si structura necesitatilor specifice de dezvoltare ale clientilor nostri.

SOFT SKILLS TRAINING

  1. Super Trainer
  2. Master of Presentation
  3. Illusion of Time Management
  4. The Art of Management

PROFESSIONAL TRAINING

  1. HR 4 HR
  2. HR 4 NonHR
  3. The missing link
  4. The Lean path to Greatness

Super Training

Acest program se bazeaza pe interactivitate si introspectie, in sensul facilitarii formarii si imbunatatirii stilului personal de transmitere a cunostintelor, prin intelegerea rolului trainerului in organizatie si a principiilor planificarii / livrarii cu succes a sesiunilor de impact. Cursul include de asemenea diverse componente practice aplicabile pentru lucrul in organizatii, variind de la tehnici de adaptare a continutului la publicul tinta la alinierea la obiective organizationale sau metode de follow up.

Structura programului

  • Exercitii de auto-evaluare a capacitatilor existente
  • Stabilirea obiectivelor de training si incadrarea in nevoile organizationale
  • Tehnici si metode de livrare a cunostintelor
  • Categorii de follow up si suport post-training
  • "Before and after" personalizat pentru fiecare participant

Beneficiile programului:

  • Programul contine exercitii personalizate pentru auto-cunoastere si auto-evaluare
  • Participantii isi dezvolta propriul plan de imbunatatire post-training, cu actiuni concrete si etape de implementare masurabile
  • Suport post-training pentru participanti (materiale, retea de suport, coaching)

Cui se adreseaza cursul:

  • Persoanelor care isi incep cariera in echipa de training intern sau se pregatesc pentru o schimbare de cariera in aceasta directie;
  • Persoanelor care in mod frecvent sustin programe de formare interna si transfer de cunostinte.

Master of Presentations

Acest program are ca scop transferul de cunostinte si bune practici catre participanti astfel incat acestia sa poata sustine cu succes prezentari de impact, intr-o maniera facila de inteles si de urmat de catre orice tip de auditoriu.

Structura programului

  • Tipuri de prezentari
  • Pregatirea pentru prezentare
  • Stabilirea obiectivelor si metodelor utilizate in prezentare
  • "Start" & "Finish"
  • Principlalele tehnici folosite in prezentari de succes
  • Cunoasterea si conducerea auditoriului
  • Tips and tricks

Beneficiile programului:

  • Cursul contine instrumente practice cu aplicabilitate imediata in realizarea unor prezentari de impact
  • Prezentari filmate si feedback oferit participantilor in timp real
  • Posibilitatea imbunatatirii abilitatilor inca din timpul programului de curs

Cui se adreseaza cursul:

  • Tuturor persoanelor care doresc sa isi imbunatateasca abilitatile de prezentare
  • Persoanelor care au ca responsabilitati sustinerea de prezentari in scopul informarii si influentarii participantilor
  • Managerilor de echipa
  • Persoanelor care doresc sa depaseasca disconfortul de a vorbi in public

The Illusion of Time Management

Acest program are ca scop dezvoltarea unor capacitati individuale practice ca: eficienta personala, prioritizarea si finalizarea cu succes a sarcinilor in intervale predefinite, pentru a maximiza timpul disponibil. De asemenea, include si tehnici de imbunatatire a performantei echipelor, in sensul identificarii blocajelor de productivitate si a motivatiei comune de a reusi in livrarea de rezultate.

Structura programului

  • Instrumente de planificare
  • Instrumente de eficientizare
  • Tehnici de mentinere a motivatiei
  • Lucrul in echipa pentru respectarea termenelor
  • Important versus urgent

Beneficiile programului

  • Cursul contine instrumente practice cu aplicabilitate imediata
  • Participantii isi pot identifica punctele tari si zonele de imbunatatit in timpul cursului
  • Programul ofera participantilor posibilitatea de a-si defini propriul program de eficientizare a utilizarii timpului

Cui se adreseaza cursul

  • Persoanelor cu atributii de executie
  • Managerilor care doresc sa isi imbunatateasca performanta echipei
  • Persoanelor care se pregatesc sa preia roluri de management in perioada urmatoare

The Art of Management

Acest program are ca scop transferul de cunostinte si bune practici catre persoanele care ocupa o functie de management de mai putin de 12 luni si/sau care doresc sa isi insuseasca tehnicile si uneltele de baza specifice acestui rol.

Structura programului

  • Rolul unui manager in echipa
  • Principalele tehnici de management
  • Motivarea angajatilor
  • Delegarea si responsabilizarea pentru rezultate
  • Stabilirea obiectivelor si managementul performantei
  • Construirea unei echipe de succes
  • Dezvoltarea angajatilor

Beneficiile programului:

  • Cursul contine instrumente practice cu aplicabilitate imediata in managementul unei echipe
  • Feedback oferit participantilor in timp real
  • Posibilitatea imbunatatirii abilitatilor inca din timpul programului de curs

Cui se adreseaza cursul:

  • Persoanelor nou promovate in roluri de management
  • Managerilor cu o experienta de maxim 12 luni in rolul de manager
  • Managerilor care doresc sa isi imbunatateasca performanta echipei prin aplicarea unor unele si tehnici de management de succes
  • Persoanelor care se pregatesc sa preia roluri de management in perioada urmatoare

Tehnici folosite:

  • studii de caz
  • role play
  • dezbateri si feedback

HR 4 HR

Procesele pe care departamentul Resurse Umane le gestioneaza, modul in care echipa de HR interactioneaza cu membrii organizatiei si rapiditatea cu care solutioneaza cererile venite din partea clientilor interni pot influenta angajamentul si satisfactia angajatilor. Programul nostru se adreseaza membrilor echipelor de Resurse Umane care interactioneaza direct cu organizatia si care doresc sa isi aduca aportul la crearea unui mediul organizational stimulativ si la reducerea fluctuatiei de personal.

Structura programului

  • Rolul departamentului HR in organizatie
  • Cunoasterea clientului intern si a nevoilor sale
  • HR - sprijin pentru organizatie sau promotor al schimbarii?
  • Cum influenteza departamentul HR cultura organizationala?
  • Aliniarea strategiei de business la agenda de HR

Beneficiile programului:

  • Reducerea fluctuatiei de personal
  • Cresterea angajamentului si satisfactiei angajatilor
  • Pozitionarea departamentului HR ca si partener de business

Cui se adreseaza cursul:

  • Tuturor echipelor de HR care doresc sa contribuie la cresterea angajamentului in organizatie
  • Specialistior de HR din echipele de Shared Service care interactioneaza direct cu celelalte departamente din cadrul organizatiei

Tehnici folosite:

  • studii de caz
  • exercitii si simulari
  • dezbateri si feedback

HR 4 NonHR

In ultimii ani tendinta companiilor este de a imputernici tot mai mult managerii sa preia din responsabilitatile proceselor de management al oamenilor si de a le creste gradul de implicare in procese de recrutare, management de performanta sau inductie a noului angajat. Programul nostru se adreseaza managerilor care au preluat aceste responsabilitati si care doresc sa isi imbunatateasca abilitatile prin intermediul tehnicilor si proceselor specifice managementului oamenilor.

Structura programului

  • Rolul unui manager in procesele de recrutare
  • Rolul unui manager in procesele de management de performanta
  • Identificarea si dezvoltarea talentelor din echipa
  • Integrarea noului angajat in echipa
  • Procese de dezvoltare, coaching si mentoring

Beneficiile programului:

  • Cursul contine instrumente practice cu aplicabilitate imediata in managementul oamenilor
  • Managerii vor sti sa aleaga un candidat corespunzator pentru organzatie si vor cunoste procesele prin care il vor putea ghida pe acesta pe intreg parcursul carierei sale profesionale
  • Posibilitatea imbunatatirii abilitatilor inca din timpul programului de curs

Cui se adreseaza cursul:

  • Managerilor implicati in procese de recrutare si management de performanta
  • Managerilor care isi propun sa creasca angajamentul si implicarea echipei in atingerea performantelor dorite

Tehnici folosite:

  • studii de caz
  • role play
  • dezbateri si feedback

The Lean Path to Greatness

The Lean Path to Greatness este un concept integrat care isi propune sa inoveze felul in care organizatiile inteleg si implementeaza procesele de imbunatatire continua, printr-o abordare sistematica si personalizata care sa evidentieze nevoi concrete, obiective SMART si arii strategice de lucru pe termen lung.

Structura programului

1. Cursuri Lean

Portofoliul de cursuri Lean se bazeaza pe metodologia si conceptele dezvoltate de Toyota si abordeaza nevoi organizationale specifice. Acesta poate fi adaptat atat necesitatii de a obtine rezultate imediate, cat si obiectivelor pe termen lung. Continutul poate fi concentrat pe familiarizarea cu concepte Lean si utilizarea cu succes a tehnicilor specifice (de ex. Kaizen, RCA) dar si extins pentru a descrie sisteme si metode de lucru complexe (Lean Fundamentals, Standard work, Performance Management etc).

2. Workshopuri de imbunatatire continua

Componenta complementara a programelor teoretice include evaluari organizationale periodice, consultanta in proiecte specifice de imbunatatire a performantei sau suport in diverse etape de dezvoltare.

3. Lean Coaching pentru leaderi

Ca si sustinere in directia consolidarii rezultatelor pe termen lung, oferim suport individual pentru dezvoltarea unui leadership Lean, bazat pe gandire strategica si construirea echipelor prin interactiuni directe (Gemba).

4. Beneficiile programului
  • Imbunatari concrete ale performantei si culturii organizationale
  • Intelegerea mai buna a nevoilor organizationale din perspectiva satisfacerii nevoilor clientilor
  • Consolidarea bunelor practici si a impartasirii de cunostinte in echipe
5. Cui se adreseaza programul

Programul se adreseaza tuturor organizatiilor interesate de crearea unei culturi a eficientei pe termen lung, dispuse sa investeasca in modelarea comportamentelor generatoare de valoare pentru clienti.