Mentoring

Cu siguranta fiecare dintre noi ne-am aflat in postura de a primi sfaturi si de a invata din experienta celor din jur, iar persoanele care ne-au sfatuit au fost de cele mai multe ori profesori, prieteni sau parinti. Acelasi sprijin si proces de invatare il putem intalni astazi si la nivel organizational sub forma mentoringului.

Companiile folosesc tot mai des aceasta metoda cu scopul de a dezvolta si fideliza talentele cheie din cadrul organizatiei.

Mentoringul este esential in orice organizatie constructiva care doreste sa creeze o cultura de sprijin si indrumare pentru angajati si aduce cu ea multiple beneficii atat pentru angajatii care primesc mentoring, cat si pentru managerii sau angajatii seniori care sunt dispusi sa investeasca din timpul lor in acest proces.

O companie care pune accent pe dezvoltare si mentoring va crea un mediu in care impartasirea de experienta si invatarea de la ceilalti este permisa si incurajata, in timp ce un mentor va putea sa isi dezvolte abilitatile de relationare si leadership dar sa si invete lucruri noi de la cel pe care il calauzeste.

Angajatul care primeste mentoring va fi mai implicat si mai responabil in ceea ce priveste propriile obiective de dezvoltare, va putea invata din experienta celorlalti, va avea sprijinul necesar in a accesa oportunitatile de cariera pe care si le doreste si va reusi sa inteleaga si o alta perspectiva a lucrurilor decat cea proprie.

Oferim o vasta experienta in management, coaching si mentoring precum si un proces robust si bine structurat de mentoring pe care fiecare companie, care apreciaza resursa umana si dezvoltarea talentelor, il poate implementa cu un efort minim.

Procesul de mentoring oferit de companie noastra incepe prin identificarea nevoilor de dezvoltare ale angajatilor ce vor beneficia de mentoring si a obiectivelor acestora si continua in urma analizei prin alocarea consultantului cel mai potrivit acestei nevoi.

Sedintele de mentoring pot fi realizata atat fata in fata cat si prin metode virtuale (Skype, Lynk sau telefon) pentru a usura interactiunea si a da o flexibilitate mai mare celor implicati in proces, producand asfel o intrerupere minima in activitatea companiei.